niedziela, 11 października 2015

Jakieś zmiany ???

Witam was po dłuuugiej przerwie, jak większość z was mogła zauważyć nie ma nas na YouTubie z powodu mojego laptopa :( Jednak nie chcę się z wami rozstawać, więc postanowiłam kilka rzeczy .. 

Wiec tak, mam zamiar pisać dla was posty na blogu co sobotę ( w miarę możliwości i mojej weny twórczej będą częściej ). Jeżeli macie jakieś pytania na które jeszcze nigdzie nie odpowiedziałam to zadawajcie je na : FanPage'u bądź na blogu. Jeżeli będzie dużo pytań zrobię odrębny dzień specjalnie na odpowiedzi na wasze pytania :) 

Moi drodzy od jakiegoś czasu zastanawiam się nad założeniem drugiego bloga o :
- kosmetykach
- stylizacjach 
- inspiracjach  
-DIY (Do It Yourself )
- przepisach kulinarnych w moim wykonaniu 
- pomysłach na prezenty z okazji różnych okazji        
- Daily Vlogi 
- o moich ćwiczeniach ( czyli sporcie )
-haule
- i wiele innych 

To dajcie mi znać, jeśli macie ochotę na coś takiego. Zamiast YT na razie w taki sposób byśmy utrzymali kontakt i zapoznali byście się bardziej ze mną . 

Aktualnie od tego roku szkolnego wszystko planuję w kalendarzu, więc każdy post będzie zaplanowany i przypisany danemu dniu, aby was więcej nie rozczarowywać, brakiem . Teraz jestem bardziej systematyczna i pisanie dla was postów nie powstrzyma mnie nawet mój laptop, bo głos i odtwarzanie filmów tutaj nie gra roli, a zdjęcia edytować dla was mogę bez żadnych problemów technicznych , więc koniecznie dajcie mi znać :*   

Już niedługo nowy wygląd bloga.





Pozdrawiam Życie Naszego Psa <3

4 komentarze:

  1. super pomysł z blogiem :) nie moge sie doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z drugim kanałem

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na ten drugi vlog, gdybyś założyła kanał na yt o tych sprawach, miała byś więcej wyświetleń i subskrypcji.. uwierz :D

    Marta P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń